[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Copyrights � 2005 Majewski Business Consultingstrona 92 z 120ul.Boh.Monte Cassino 39/3; 81-767 Sopot; Polandtel.0502-246-045 / (58) 550-31-85 Kod Umysłu  dr Artur LewandowskiDo końca upewnij się, że rozmówca rozumie dokładnie KA%7łDE SAOWO, które doniego wypowiadasz.Copyrights � 2005 Majewski Business Consultingstrona 93 z 120ul.Boh.Monte Cassino 39/3; 81-767 Sopot; Polandtel.0502-246-045 / (58) 550-31-85 Kod Umysłu  dr Artur LewandowskiDZIEC 164 prawie zapomniane strategie generowaniakorzyści dla Twojego rozmówcyCzy pamiętasz pytania, które zadałem Ci pod koniec poprzedniegorozdziału?Chcesz poznać odpowiedzi?To w takim razie uważaj, ponieważ już za chwilę NAUCZYSZ SI, jakumiejętnie oraz skutecznie posługiwać się tzw.językiem korzyści !!!Na początku jednak zajmijmy się tym, w jaki sposób będziesz mógł udzielićodpowiedzi na pierwsze trzy pytania, czyli GENERATOREM KORZYZCI.Copyrights � 2005 Majewski Business Consultingstrona 94 z 120ul.Boh.Monte Cassino 39/3; 81-767 Sopot; Polandtel.0502-246-045 / (58) 550-31-85 Kod Umysłu  dr Artur LewandowskiGENERATOR KORZYZCI to zestaw struktur językowych, które umożliwią Ci wbardzo prosty sposób połączenie informacji dotyczącej propozycji, pomysłu, produktuz korzyścią, którą chcesz wygenerować dla rozmówcy.Wspomniane strukturyjęzykowe mogą mieć dwojaki charakter.W pierwszym przypadku tworzysz związek przyczynowo-skutkowy pomiędzyinformacją na temat pomysłu, produktu, a płynącą z tej informacji korzyściądla rozmówcy, wykorzystując następujące słowa:  SPRAWI ,  WYWOAA , SPOWODUJE oraz  POZWOLI , np."  Wybór samochodu z nowoczesnym, aktywnym zawieszeniem POZWOLIPanu z większą prędkością bezpiecznie pokonywać zakręty."  Zakup ubezpieczenia na życie POZWOLI Ci zapewnić bezpieczną przyszłośćTwojej żonie i dzieciom."  Wspólna kolacja we dwoje, w ciepłym blasku świec, w romantycznejrestauracji SPRAWI, że przynajmniej na chwilę zapomnisz o proziecodziennego życia odprężysz się i zrelaksujesz.W drugim przypadku, posługując się słowem:  OZNACZA , nadajesz wybraneznaczenie danej informacji dotyczącej Twojej propozycji, idei,produktowi, czy usługi np."  To, że ten samochód wyposażony jest w system ABS z elektronicznym EBVOZNACZA, że kiedy szybko jadą będzie musiał Pan nagle zahamować, siłahamowania zostanie optymalnie rozłożona przez system na wszystkie koła iPańska droga hamowania ulegnie znacznemu skróceniu."  Fakt, że posiadasz ubezpieczenie na życie OZNACZA, że naprawdętroszczysz się o bezpieczną przyszłość swojej rodziny.OBIE struktury możesz wykorzystać do generowania korzyści dla rozmówcy wwiększości sytuacji, które pojawią się podczas rozmowy.Oczywiście nie oznacza to, ze zaprezentowane powyżej struktury językowe, to jednasłuszna i prawidłowa metoda kreowania korzyści dla klienta.Czasami sytuacja będzie wymagała od Ciebie kreatywności w poszukiwaniu innychrozwiązań  np.aby wygenerować wartości, będziesz musiał ułożyć oddzielne zdanie.Ale spokojnie.Obiecuję, że również tego nauczysz się, analizując przykłady, które przygotowałem dlaCiebie w następnym rozdziale.Copyrights � 2005 Majewski Business Consultingstrona 95 z 120ul.Boh.Monte Cassino 39/3; 81-767 Sopot; Polandtel.0502-246-045 / (58) 550-31-85 Kod Umysłu  dr Artur Lewandowski***No dobrze.Tak więc teorię mamy już za sobą.Teraz czas na to, co zapewne najbardziej Cię interesuje, czyli jak konkretniemożesz wykorzystać GENERATOR KORZYZCI podczas prezentacjipomysłu, produktu, czy usługi.W tym momencie konieczna jest jedna WA%7łNA UWAGA z mojej strony:Bardzo istotne jest to, abyś miał pełną świadomość różnicy, która istniejepomiędzy prezentacją zalety propozycji/produktu/usługi, agenerowaniem korzyści dla rozmówcy!Najłatwiej będziesz mógł uświadomić sobie tę różnicę po przeanalizowaniuponiższych dwóch zdań. Samochód wyposażony jest w system ESP  czyli elektronicznysystem stabilizacji jazdy - sprzedawca ograniczając się do takiegozdania jedynie informuje klienta o zalecie produktu.Klient potem musi więc sam zastanowić się, jakie korzyści płyną dla niegoz tej informacji, a to jest już związane z pewnym wysiłkiem intelektualnym,którego lepiej i bezpieczniej będzie mu po prostu zaoszczędzić. Samochód wyposażony jest w system ESP  czyli elektronicznysystem stabilizacji jazdy  który SPRAWIA, że kiedy podczasjazdy Pański samochód wpada w poślizg i zmienia tor jazdy, poktórym się Pan poruszał chwilę wcześniej, system koryguje torjazdy przyhamowując odpowiednie koła.Dzięki temu systemowimoże Pan podróżować dużo bezpieczniej  w tym przypadkusytuacja jest już zupełnie inna.Poinformowałeś klienta o zalecie samochodu i jednocześniewygenerowałeś korzyść, na końcu odwołując się do bezpieczeństwa klientapodczas jazdy [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lunamigotliwa.htw.pl
  •