[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.„Reklama i prawa” Wyd.Inicjał, Warszawa 1999 r.14.Pitrus A.„Zrozumieć reklamę” Wyd.Rabit, Warszawa 2001 r.15.Russel T.„Reklama” Wyd.PWE, Warszawa 2002 r.16.Smid W.„Encyklopedia promocji i reklamy” Wyd.WPSB, Kraków 2001 r.17.Smolski R., Smolski M.,Stadtmuller E.H; „Słownik Encyklopedyczny Edukacja Obywatelska" Wyd.Europa, Warszawa 1999r.18.Sullivan L.„Jak ronbić świetne reklamy” Wyd.WIG - PRESS Warszawa 2001 r.19.Sutherland M.„Reklama a umysł konsumenta” Wyd.PWN, Warszawa 2003 r.20.Sztucki T: „Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży, sztuka pozyskiwania nabywców" Wyd.Placet, Warszawa 1999 r.21.Śliwińska K.„Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem".Wyd.ŚWSzZ, Katowice 1999r.Dzienniki Ustaw:lDz.U z 1982r.,nr 35,póz.230;llDz.U z 1984r.,nr 5,póz.24;llDz.U z 1991r.,nr 105,póz.452;llDz.U z 1992r.,nr 68,póz.341;llDz.U z 1993r.,nr 7,póz.34;llDz.U z 1993r.,nr 44,póz.204;llDz.U z 1993r.,nr 47,póz.211;llDz.U z 1993r.,nr 91,póz.423;llDz.U z 1994r.,nr 24,póz.83;llDz.U z 1996r.,nr 10,póz.55;lArtykuły :lBoguszewicz - Kreft M.; „Reklama a prawo" Businessman Magazine 1992r., nr 12.llGrajlewicz M: "Reklama a manipulacja "Przegląd ustawodawstwa gospodarczego, nr 10.llKlimkowski M "Wprost" „Seks w supermarkecie" Playboy 2001r, nr 10llLewandowski K: "Reklama w zgodzie z prawem" Rzeczpospolita 1993r., nr 48.llPiwowar B: 'Ograniczenia prawne Reklamy w Polsce" Aida 1995r., nr 3 i 9.llTomaszek A."Kiedy reklama jest nieuczciwa" Rzeczpospolita 1992r., nr 98 i 199.llTomaszek A;" Nieuczciwa Konkurencja przez nieuczciwą reklamę" Rzeczpospolita 1993r.nr 33.lRysunki:Rys.1.-Rys.2.- plakat reklamowy Poznań 1998 r.Rys.3.- „Newsweek” 2002 r.Rys.4.- “CKM” 2001 r.Rys.5.-Rys.6.- sklep „Americanos” w NysieRys.7.- plakat reklamowy Kraków 2001 r.Rys.8.- „Teletydzień” 2002 r.INTERNET :www.Konkurencja pl.www.reklama_a_prawo.plSmolski R., Smolski M.Stadtmiller E.H.; „Słownik Encyklopedyczny Edukacja Obywatelska" 1999r., str.65www.konkurencja.pl.Kwarciak B.„ Co trzeba wiedzieć o reklamie" Wyd.Profesjonalnej Szkoły Biznesu Kraków 1999r., str.15Kwarciak B „ Co trzeba wiedzieć o reklamie" Kraków 1997r.Boguszewicz - Kreft M.„ Reklama a praw", Businessman Magazine 1992 nr 12.Grajlewicz M: „Reklama a manipoulacja", Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego nr 10.Lewandowski K: „Reklama w zgodzie z prawem" Rzeczpospolital993 nr 48Śliwińska K.„Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem" Katowice 1999r.Tomaszek A.:„Kiedy reklama jest nieuczciwa Rzeczpospolita 1992 nr 198 i 199Tomaszek A.: „Nieuczciwa konkurencja praw przez nieuczciwą reklamę" Rzeczpospolita 1993 nr 33 21Kwarcia B.„ Co trzeba wiedzieć o reklamie" - Kraków 1997r.zob.Konstytucja RP art.: 14;49;51;54;73;213Budzyński W: "Reklama techniki skutecznej perswazji" Warszawa 1999rDz.U.z 1993r.nr 7 póz.34Dz.U.z 1993r.nr 47 póz.211Piwowar B.„Ograniczenia prawne reklamy w Polsce" Aida 1995r.,nr 9zob.Dz.U.z 1993r.; nr 91 póz.423Sztucki T.„Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży, sztuka pozyskiwania nabywców."Budzyński w.„Reklama techniki skutecznej perswazji" Warszawa 1999Zob.Dz.U.z 1993r.; nr 7 póz.34.21 Zob.Dz.U.z 1993r.; nr 44 póz.204.Piwowar B.„Ograniczenia prawne reklamy w Polsce" Aida 1995r.23 zob.Dz.U.z 1993r.nr 44; póz.204 art.:12,13,1424 Beliczyński J.„Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą" Kraków 199925 zob.Dz.U.z 1994r.nr 24 póz.8326 Piwowar B.„Ograniczenia prawne reklamy w Polsce" Aida 1995r nr 327 Piwowar B.„Ograniczenia prawne reklamy w Polsce" Aida 1995r.nr 328 - Sztucki - T.„Promocja, reklama , aktywizacja sprzedaży, sztuka pozyskiwania nabywców" Warszawa 1997r.29 zob.Dz.U.z 1982r.nr 35 póz.23030 zob.Dz.U.z 1996r.nr 10 póz.5531 Budzyński W „Reklama techniki skutecznej perswazji" Warszawa 1999 r.32 zob.Dz.U.z 1991r.nr 105, póz.452 z późniejszymi zmianami33 Piwowar B.„ograniczenia Prawne reklamy w Polsce" Aida 1995r.,nr 334 zob.Dz.U.z 1992, nr 68 póz.841 z późniejszymi zmianami.35 Sztucki T „Promocja, reklama, akwizycja sprzedaży, sztuka pozyskiwania nabywców", Warszawa 1997r.36 Kwarciak B.„Co trzeba wiedzieć o reklamie", Kraków 1997r.37 Karpowicz A.„Jak reklamować się zgodnie z prawem" 1997r.38 Russel J.T."Reklama" 2000r.39 Budzyński W- „Reklama techniki skutecznej perswazji" Warszawa 1999r41 Klimkowski M."Seks w supermarkecie" Playboy 2001r., nr 1042 Karpowicz A.„ Jak reklamować się zgodnie z prawem", 1997r.43 Karpowicz A.„Jak reklamować się zgodnie z prawem" 1997r.44 Szucki T.„ Promocja, reklama, akwizycja sprzedaży, sztuka pozyskiwania nabywców" Warszawa 1997r.- 1 -
[ Pobierz całość w formacie PDF ]