[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.I Problem decyzyjnylProblem decyzyjnylWpływ restrukturyzacji TP S.A.na wizerunek firmylProblemy badawczellWpływ zmniejszenia zatrudnienia na ilość sprzedanych usługllWpływ zmniejszenia zatrudnienia na jakość świadczonych usługllWpływ zmian strukturalnych w TP S.A.na przepływ informacji między komórkamillOcena działalności firmy w oczach klientallWydajność stanowisk pracy w BOK-ullCele badaniallPoznać oczekiwania klientów biznesowych i indywidualnychllZbadać stopień zadowolenia klientów z poziomu świadczonych usługllZbadać wskaźniki jakościowe i ilościowe świadczonych usługllOkreślić zakres kontaktu poszczególnych komórek z klientemllZbadać ilość obsługiwanych osób w poszczególnych komórkachllZakres badaniallPrzedmiotowy - Opinia klientów o działalności TP S.A.l- Współpraca w firmie - przepływ informacji między komórkamilPrzestrzenny - Klienci obsługiwani przez Promocyjne Centrum Telekomunikacji przy ul.Piłsudskiego 63A w OlsztyniellCzasowy - 4 i 26 kwietnia 2000r.llOkreślenie próby badawczejllPróba badawcza - 20 klientów (10 indywidualnych, 10 biznesowych)llMetoda badawcza - losowa systematyczna - co 10 klient PCT OlsztynllHipotezy badawczellZmniejszenie zatrudnienia w komórkach tzw.„pierwszej linii” wydłuży proces obsługi klienta i niekorzystnie wpłynie na ilość sprzedanych usług.llRestrukturyzacja przyczyni się do skrócenia czasu obiegu dokumentów, usprawni proces wymiany informacji wewnętrznej.lOlsztyn TL22
[ Pobierz całość w formacie PDF ]