X


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.com 169Special K 114Vichy 22, 91Speight s Beer 17Visa 96Star Wars 62Vivement dimanche 124Starbucks 14, 31, 37, 40, 46Volvic 91Stella McCartney 116voyageprive.com 169Suez 149Sun Green Power 159WSyst�me U 158Warner 49TWatt Rotterdam 147Wilkinson 49, 141Tag Heuer 90, 95Tampax 1XTaxis G7 158Terre d Herm�s 74Xsara 95TF1 47, 169Tide 151YTimberland 158Yahoo ! 41Total 161, 182YouTube 12 13, 15, 24, 26Totes 90Yves Rocher 159Toyota 147, 165Yves Saint Laurent 73, 76, 90, 97Toyota Prius 134, 158Tudo Bom 156ZTwingo 172Twitter 12Zara 103UUGC 39Unilever 14, 45- tirage n� 36551� Groupe Eyrollesn� 36551 - tirage n� 36551n� 36551 Index des conceptsA EAccessibilit� 81, 172 �clatement des mod�les 125�conomie de calcul 169Adulescent 118Ego-producers 104Arch�type 62, 67 68, 70, 72Empowered consumer 13Attentisme 176Empty nesters 137Autor�duction 186�tapes de vie 134Ethno-marketing 138 139BEuphorie �ph�m�re 108Behaviorisme 8Exp�rience optimale 35Brand content 32, 44, 49Buzz 15 18, 24, 47F~ marketing 26Fame society 94CGCapital affectif 119G�olocalisation 28Capitalisme cognitif 57Greenwashing 148 149Celebrity marketing 79, 94, 99Guerilla store 35Cocr�ation de contenu 39, 41Consommation paradoxale 175HConsoth�rapie 103, 188Consumer insight 139, 143Hypermarketing 171DIDiff�renciation 178, 184, 188 Identification 62, 70, 87, 133Digital marketing 7 Individu complexe 128- tirage n� 36551� Groupe Eyrollesn� 36551 204 Index des conceptsInsight psychologique 112, 115 Millennials 136Intelligence sociale 92Mod�le de la r�troaction 8LNLove brand 116Narrativit� 57Nouvelle valorisation de soi 166MOMadison & Vine 45Magasins �ph�m�res 35Objet compensatoire 106Marchandage 168MarketingP~ � adulescent � 117Persuasion 29, 56, 88, 98~ � cart�sien � 56Postmat�rialistes 186~ d attraction 47Projection 59, 62, 68, 87, 133~ de crise 167, 178, 180, 183Proximit� 19, 29, 40, 81, 165, 178~ de l offre 155~ de la consolation 116~ de la demande 155R~ de masse 2, 121, 184R�troaction 10~ de persuasion 47~ digital 188S~ du dialogue 21~ du lien 31Sc�narios de vie 133~ du parfum 71Signaux faibles 186, 188~ du sens 187Spoof 15~ durable 147Storytelling 55, 57~ exp�rientiel 32 33, 37Strat�gie du double b�n�fice 159~ g�n�rationnel 134 135~ spectacle 98U~ traditionnel 8, 44Utilit� 129, 176 178~ viral 26Marque~ de distributeurs 170~ narrative 55- tirage n� 36551� Groupe Eyrollesn� 36551 Compos� par Sandrine R�nier- tirage n� 36551n� 36551 - tirage n� 36551n� 36551 N� d �diteur : 3903D�p�t l�gal : septembre 2009- tirage n� 36551n� 36551 - tirage n� 36551n� 36551 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lunamigotliwa.htw.pl
  •  

    Drogi uĹźytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerÄ‚Å‚w w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerÄ‚Å‚w w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.