[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.CzytaÅ‚em opracowanie, które postawiÅ‚o tezÄ™, że gdyby krupierzy niemusieli tasować kart, zyski kasyn wzrosÅ‚yby o milion dolarów.Z tegopowodu, w niektórych grach korzysta siÄ™ z automatów tasujÄ…cych, abyproces przyspieszyć.Być może, nie ma to bezpoÅ›redniego zastosowaniaw Twoim biznesie, ale mimo to jest interesujÄ…cym tematem doprzemyÅ›leÅ„.A Ty przynajmniej już wiesz, dlaczego krupierzy denerwujÄ… siÄ™, gdy dÅ‚ugosiÄ™ zastanawiasz.Czas to pieniÄ…dz.Copyright by Wydawnictwo ZÅ‚ote MyÅ›li & Scott Lewis, Joe Vitale MARKETING IMPULSOWY  darmowy fragment  ZAOTE MYZLIstr.22Ï%41.Dodatkowe zyski41.Dodatkowe zyskiTo CiÄ™ z pewnoÅ›ciÄ… zaskoczy.Dopiero w ostatniej dekadzie kasyna zaczęłyzarabiać na czymÅ› innym niż hazard.Co wiÄ™cej, niektóre z dzisiejszych kasyn musiaÅ‚yby ogÅ‚osić bankructwo,gdyby polegaÅ‚y jedynie na dochodach z gier.Przez lata kasyna musiaÅ‚ydokÅ‚adać do pokoi hotelowych, jedzenia i rozrywki.MogÅ‚y sobie na topozwolić, gdyż dochód z wygranych przebijaÅ‚ te wydatki w znacznymstopniu.Mirage Steve Wynna jako pierwsze osiÄ…gnęło znaczÄ…ce przychodyz dziaÅ‚alnoÅ›ci niezwiÄ…zanych z hazardem.Co możesz wyciÄ…gnąć z tego dla siebie?Na poczÄ…tek spróbuj rozszerzyć swojÄ… ofertÄ™ o towary nie zwiÄ…zanebezpoÅ›rednio z TwojÄ… głównÄ… markÄ….Jako wÅ‚aÅ›ciciel delikatesów zacznij sprzedawać koszule.JeÅ›li masz sklepz ubraniami, zacznij sprzedawać jedzenie.Chodzi o budowÄ™ dodatkowych zródeÅ‚ zysku - zupeÅ‚nie jak w Vegas.Copyright by Wydawnictwo ZÅ‚ote MyÅ›li & Scott Lewis, Joe Vitale Dlaczego warto mieć peÅ‚nÄ… wersjÄ™?Jak wywoÅ‚ać u klienta impuls do zakupu i zacząćsprzedawać znacznie wiÄ™cej? Jak stworzyć wÅ‚aÅ›ciwewarunki, by klienci kupowali chÄ™tnie i dużo? Jak zarobić nausÅ‚ugach dodatkowych? Jak wywoÅ‚ać u klienta impuls dozakupu? TÄ™ bezcennÄ… wiedzÄ™ skrywaÅ‚y przez lata kasynaw Vegas.Teraz jest ona jawna i również Ty możesz jÄ…zastosować w swoim biznesie (bez wzglÄ™du na to, cosprzedajesz).Oto niektóre z 49 zasad marketinguimpulsywnego, które znajdziesz w książce  Marketingimpulsowy : - Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? -Jak zmusić klientów, żeby sami  biegli do Ciebie? - ZmuÅ›ich, aby zostali jak najdÅ‚użej.- Aatwiej wydawać sztony niżgotówkÄ™.- Zasada  O maÅ‚y wÅ‚os.- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co mÄ™czÄ…ce.-Zaciekaw przez ograniczenie wglÄ…du do wnÄ™trza."Reklamy kasyn pokazujÄ…uÅ›miechniÄ™tych ludzi z workami pieniÄ™dzy, nie ludzi siedzÄ…cych przy automatachotoczonych dymem papierosowym, siÄ™gajÄ…cych co chwila po kolejnÄ… monetÄ™.TodziaÅ‚a w dowolnym innym biznesie.JeÅ›li budujesz mieszkania, w reklamie pokazujuÅ›miechniÄ™tych klientów, chwalÄ…cych siÄ™ nowym mieszkaniem.W sieci pokazujkoÅ„cowy rezultat korzystania z Twoich usÅ‚ug.W skrócie, sprzedajesz marzenia, a niesposoby na ich realizacjÄ™.Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrzÄ…dzasz."PeÅ‚nÄ… wersjÄ™ książki zamówisz na stronie wydawnictwa ZÅ‚ote MyÅ›lihttp://marketing-impulsowy.zlotemysli.plDodaj do koszyka [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lunamigotliwa.htw.pl
  •