X


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Czytałem opracowanie, które postawiło tezę, że gdyby krupierzy niemusieli tasować kart, zyski kasyn wzrosłyby o milion dolarów.Z tegopowodu, w niektórych grach korzysta się z automatów tasujących, abyproces przyspieszyć.Być może, nie ma to bezpośredniego zastosowaniaw Twoim biznesie, ale mimo to jest interesującym tematem doprzemyśleń.A Ty przynajmniej już wiesz, dlaczego krupierzy denerwują się, gdy długosię zastanawiasz.Czas to pieniądz.Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Scott Lewis, Joe Vitale MARKETING IMPULSOWY  darmowy fragment  ZAOTE MYZLIstr.22�%41.Dodatkowe zyski41.Dodatkowe zyskiTo Cię z pewnością zaskoczy.Dopiero w ostatniej dekadzie kasyna zaczęłyzarabiać na czymś innym niż hazard.Co więcej, niektóre z dzisiejszych kasyn musiałyby ogłosić bankructwo,gdyby polegały jedynie na dochodach z gier.Przez lata kasyna musiałydokładać do pokoi hotelowych, jedzenia i rozrywki.Mogły sobie na topozwolić, gdyż dochód z wygranych przebijał te wydatki w znacznymstopniu.Mirage Steve Wynna jako pierwsze osiągnęło znaczące przychodyz działalności niezwiązanych z hazardem.Co możesz wyciągnąć z tego dla siebie?Na początek spróbuj rozszerzyć swoją ofertę o towary nie związanebezpośrednio z Twoją główną marką.Jako właściciel delikatesów zacznij sprzedawać koszule.Jeśli masz sklepz ubraniami, zacznij sprzedawać jedzenie.Chodzi o budowę dodatkowych zródeł zysku - zupełnie jak w Vegas.Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Scott Lewis, Joe Vitale Dlaczego warto mieć pełną wersję?Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząćsprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwewarunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić nausługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls dozakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasynaw Vegas.Teraz jest ona jawna i również Ty możesz jązastosować w swoim biznesie (bez względu na to, cosprzedajesz).Oto niektóre z 49 zasad marketinguimpulsywnego, które znajdziesz w książce  Marketingimpulsowy : - Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? -Jak zmusić klientów, żeby sami  biegli do Ciebie? - Zmuśich, aby zostali jak najdłużej.- Aatwiej wydawać sztony niżgotówkę.- Zasada  O mały włos.- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.-Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza."Reklamy kasyn pokazująuśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatachotoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę.Todziała w dowolnym innym biznesie.Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazujuśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem.W sieci pokazujkońcowy rezultat korzystania z Twoich usług.W skrócie, sprzedajesz marzenia, a niesposoby na ich realizację.Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz."Pełną wersję książki zamówisz na stronie wydawnictwa Złote Myślihttp://marketing-impulsowy.zlotemysli.plDodaj do koszyka [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lunamigotliwa.htw.pl
  •